Loginiai žaidimai - Flash Šachmatai

Loginiai žaidimai - Flash Chess (liet. Flash Šachmatai)

Kategorija Loginiai žaidimai labai rūpinasi savo lankytojais, todėl nusprendė patalpinti kąnors kas pamiklintų Jūsų smegenis. Šį kartą kategorijoje Loginiai žaidimai pasirodė pats seniausias visų laikų žaidimas šachmatai, tik perkeltas į virtualųjį pasaulį žaidime Flash Chess (liet. Flash Šachmatai). Tiem kas nenusimano apie šachmatus, kategorija Loginiai žaidimai rado šį bei tą įdomaus apie šį stalo žaidimą:
 
Šachmatų lenta suskirstyta į 64 kvadratėlius (8 x 8 langelių dydžio lenta) nudažytais pakaitomis baltom ir juodom spalvom. Šachmatų lenta dedama taip, kad juodas kampinis langelis būtų žaidėjui iš kairės. Yra 16 skirtingų dviejų spalvų figūrėlių. Vienas partneris žaidžia baltosiomis figūromis, kitas – juodosiomis (baltajam priklauso pirmasis ėjimas, paskui einama pakaitomis). Kiekvienas žaidėjas turi po 8 pėstininkus, 2 bokštus, 2 rikius, 2 žirgus ir po vieną valdovę bei karalių.

Žaidimo pradžioje kiekviena pusė gali eiti 20 būdų – eiti pėstininku per vieną arba 2 laukelius, arba vienu iš žirgų. Iš viso galimų šachmatų ėjimų žaidime priskaičiuojama 10120! Tai labai didelis skaičius, tokio skaičiaus joks kompiuteris negali apdoroti. Palyginimui galima pasakyti, kad manoma, jog visoje visatoje tėra 1075 atomų.

Kaip juda figūros:

Bokštas šachmatų lentoje gali vaikščioti statmenai ir gulsčiai neribojant langelių skaičiaus, iki pirmos kliūties.
Valdovė vaikšto taip kaip bokštas ir rikis kartu sudėjus (įstrižainėmis ir gulstinėmis).
Karalius, kaip ir valdovė, gali vaikščioti bet kuria kryptimi, tačiau tik per vieną langelį. Karaliaus ėjimams yra vienas apribojimas – juo negalima eiti į laukelį, jei šis yra kertamas (ginamas) priešininko figūros.
Rikis vaikšto kaip ir bokštas, tik įstrižainėmis. Vienas rikis vaikšto tik baltais langeliais, kitas – tik juodais.
Žirgo ėjimai yra sunkiausiai įsimenami. Jis priešingai nei visos kitos figūros ne vaikšto, bet šokinėja, t.y. gali peršokti tiek savos spalvos, tiek ir priešingos spalvos figūrą. Tokį žirgo šuolį galima įsivaizduoti taip: šuolis dviem laukeliais į priekį (arba atgal) ir vienas į vieną arba kitą šoną arba vienas laukelis į priekį (arba atgal) ir du laukeliai į vieną arba kitą šoną.
Pėstininkas gali eiti tik į priekį per vieną langelį arba, būdamas pradinėje padėtyje, gali per du langelius slinkti į priekį. Pėstininkas gali kirsti priešininko figūras, esančias per vieną laukelį iš kairės arba dešinės (įstrižai). Galimas ir prasilenkiantis kirtimas (tarpt. en passant). Toks kirtimas galimas tik tada, kai varžovas prieš tai padarytame ėjime paėjo iš pradinės padėties per du langelius.Kirsdamas įstrižai pėstininkas pereina į gretimą statinę ir toliau žygiuoja ja.Pasiekus paskutinę gulstinę pėstininką galima pakeisti bet kuria savos spalvos figūra (valdove, bokštu, žirgu arba rikiu). Keisti karaliumi arba nieko nekeisti negalima.

Šachas – tokia būsena, kai tiesiogiai puolamas priešininko karalius, t.y. jį nukirsti kėsinasi kokia nors figūra. Tokiu atveju reikia ginti karaliu vienu iš būdų:

  • karaliumi paeiti į bet kurį gretimą laukelį, jei šis nepuolamas;
  • nukirsti šachuojančią figūrą;
  • pastatyti kokią nors figūrą tarp šachuojančiosios figūros ir karaliaus.

Matas – tokia būsena, kai priešininkui paskelbtas šachas, nuo kurio apsiginti nebeįmanoma.

Patas – tokia būsena, kai varžovas nebeturi kur paeiti, o karalius nėra šachuojamas.

Taigi tiek informacijos apie šachmatus, kurią jums rado kategorija Loginiai žaidimai. Na, o jei mes kąnors netyčia praleidome, nepatingėkit ir pasidalinkit savo žiniomis su kitais kategorijos loginiai žaidimai lankytojais. Tiek mes tiek jie JUMS busime labai dėkingi. Taip pat, jei radote žaidimų, kurie jūsų nuomone pritaptų kategorijoje Loginiai žaidimai, nesikuklinkite ir rašykite mums laiškus savo pasiūlymais, adresu: info@zaidimai88.lt  arba tiesiog palikite žinutę skiltyje "KONTAKTAI " , ir mes būtinai pasistengsime, kad jūsų pageidaujamas žaidimas puikuotųsi kategorijoje LOGINIAI ŽAIDIMAI.

 

 

Balsavimas

Žiūrėta: 391565   |   Balsų: 194   |   Vidurkis:   5
Įvertink: 12345



Komentarai

2014-01-25 super zaidimas
by mantas
2013-10-20 neblogas ***** nors nezaidziu minecrafto
by kristina
2013-04-21 vienas is MAZAI lavinanciu prota zaidimu dedu like
by andrysz
2013-04-07 vis laimiu yra nesamone
by ema
2013-03-13 labai mazas ekranas
by arsas
2013-02-18 kompas jauciasi nuskriaustas, liko su vienu karalium pries boksta karaliene riki ir zirga jam akivaizdus MATAS tai tada raso kad galvoja pusvalandi.
by prastai
2013-02-18 Sveiki. Aciu, man patinka. Tik but smagu sudetingesne partija suzaisti.
by milda
2013-01-03 lb geras sjp zaidimas tik nsmn kad 2 damas aina pasdaryt
by R0ver
2012-12-31 Truputi nsmn. kad sako jog patas kai karalius nesakuojamas ir negali eiti nes is tikruju galima eiti su kitom figurom
by Jonas
2012-12-20 Nelabai kai nemoki losti saskem sitomj
by BB
2012-09-12 GERAS ZAIDIMADS MAN PATINKA
by Mimika
2012-08-27 zaidimas padarytas gan neblogai, nei per sunkus nei per lengvas. Tik va grafikeles truksta, ypac daznai klystu sumaisydamas karaliene su rikiais, reiketu pataisyti, bet su ta salyga, kad ne jus zaidimo kurejai , tai tiesiog siulyciau patalpinti dar vienus sachmatus tik geresne grafika.
by Alvydas
2012-08-16 debilas
by anglas
2012-06-21 jusu zaidimai per blogi. jei norite kad as dar sita zaidima zaisciau tai pagerykit zaidimus.
by kristina
2012-06-09 by markai tai ir as moksei lankiau sakmatus ir ka bet man stringa tas zaidas
by rewwer
2012-06-09 man stringa:O
by rewwer
2012-04-02 nesamone
by lugne
2012-03-28 Grafika visiškai šūdina :-(
by Žilvinas
2012-03-26 per lengvas visiskas s
by markas
2012-02-09 ****edra per borta tokius piderausius
by sdhsdeb
2012-02-09 ***** eiket
by edasa
2011-11-10 matas yra antruoju ejimu jei as turiu juodus
by onte
2011-10-21 lukas . yggy gghbjkyhkbjfhkkd
by martynas
2011-10-13 Tai kad pirmame žaidime kompas kindermatą gauna
by Giedrė
2011-09-26 nesuprantu kur karaliene o kur rykis4
by onte
2011-09-17 dunas zaidimas kaip padaryt komentarus
by antanas
2011-09-10 kodel taip buvo ?
by antanas
2011-08-19 kodel visada kai acistoji sale an tave acitoja
by deimante
2011-08-14 jooo nieko gero, kai du lygiai, tai silpnokas tas kompas, per daug lengva žaisti, net neįdomu
by Brudelis
2011-07-16 gaila nemoku zaisti sakmatais
by ilonce
2011-03-31 nu *****t *****
by as ir vel as
2011-03-31 *****t as kirtau pestininka o karaliene boksta kirto !
by ******sasasasasasasasasasasasa
2011-03-02 fainas zadimas neturu komentaru man jis puikus
by gabija
2011-02-21 nu *****t as darau ejima ir nuriu pralausti jo gynyba bet tas kompass daronamone nes as suprantu neslankau mokykkloja sachmatusss!
by markas
2011-02-05 lengva pries ji laimeti jau 4 kartus laimejau
by rimvis
2011-02-05 nu sudz pasaulinis biski primyni uodega tai vos nevisas figuras atiduoda ) pas mane kaimynas ir tai geriau zaidzia ))
by Belekas
2010-12-20 nesamone atrasyk
by agne
2010-12-20 nesamonė, niekus nemačiau, kad rikis vakščiotų kaip nori. iš f4 atsidurų į b4. neįdomu net žaist
by žaidėjas
2010-12-14 žemesnio lygio dar nesu matęs
by Iras
2010-12-11 mien labiej patieko tiek as iesu is anglajos *****i raseiti atseiprasau uz kleidas....
by alsefskaji
2010-12-11 cia debiliskas as zaizdziau simta kartu ir pralaimejau nu nesamone as sakau
by tomas
2010-04-03 laimejau 2 ejimus.
by garis
2010-04-03 Aš stovėjau karaliene 3F, karaliu 3H. Baltas karalius stovėja 1G. Nieko negali varyti Baltas karalius. vadinasi (PAT)
by Hibernatus
2009-05-10 visai idomus zaidimas tik kompas biski per silpnas nors ir 2 lygiai yra =.=
by JUSTAS

Tavo komentaras:
Vardas*:
Komentaras*:
(jei negalite perskaityti apsaugos kodo, tiesiog atnaujinkite puslapį F5 pagalba)
Apsaugos kodas*:
* - privalomi laukai !


Draugai

Zaidimai